Open toernooi helaas afgelast! Zondag dag toernooi met lekkere Pizza!

Vandaag - 15:19

Beste WTV´ers,

Helaas slecht nieuws: vanwege code rood heeft de KNLTB alle wedstrijden voor vanavond afgelast. Omdat het zaterdag ook heel warm wordt, kunnen we het toernooi dit weekend niet meer inhalen. Het WTV Open is hiermee definitief afgelast. Er zijn dit jaar geen categoriewinnaars, maar het prijzengeld wordt volgend jaar verdubbeld!

🍕 Alternatief op zondag
Als pleister op de wond organiseren we zondag van 9:00-14:00 een gezellig, onofficieel dagtoernooi. Kom lekker ongedwongen tennissen, een drankje doen en genieten van verse pizza's uit de pizzaoven! Schrijf je zaterdag uiterlijk om 12:00 in. Inschrijven kan ook zonder partner; dan zoeken wij een match voor je!

Inschrijflink: https://forms.office.com/r/dNn3XGBRuT

Groetjes,
De Toernooicommissie

Nieuwscategorieën