Belangrijke toernooi update
Vandaag - 15:28
Beste deelnemers,
Vandaag (25-6-2026) komt de hitte-index boven de 32. Wij volgen het KNLTB-hitteprotocol, dat betekent dat we aanvullende maatregelen treffen voor de wedstijden van vandaag.
Dit houdt concreet in:
We starten de wedstrijden vanaf een tussenstand van 2-2 in games
We spelen met een beslissend punt (no-ad) bij deuce
De rondetijden zijn aangepast (oorspronkelijk → nieuw):
1e ronde: 18.00 → 20.00
2e ronde: 19.15 → 21.00
3e ronde: 20.30 → 22.00
4e ronde: 21.45 → 23.00
We realiseren ons dat dit niet ideaal is, maar de omstandigheden zijn dat ook zeker niet. Deze maatregelen zijn nodig om het toernooi verantwoord door te laten gaan.
Door het verkorte format kan het voorkomen dat wedstrijden eerder klaar zijn en volgende partijen dus ook eerder de baan op kunnen, met name bij de rondes van 22.00 en 23.00 uur.
Daarnaast blijven de algemene aandachtspunten gelden (voldoende drinken, goed insmeren, koelen, etc.).
We rekenen op ieders begrip en medewerking.
Veel succes en plezier!
PS, informeer elkaar aub, aangezien bij enkele deze mail in de spam terecht komt
Groetjes, Toernooileiding WTV
Nieuwscategorieën